Fordul a szél: a magyar álláspont diadalmaskodott az ENSZ-ben
„Ez azt jelenti, hogy teret nyert a régóta hangoztatott álláspontunk” – fogalmazott Szijjártó Péter.
Az Átlátszó adatigénylésben kérte ki a bevándorlásról és terrorizmusról szóló nemzeti konzultáció reklámköltéseit, amelyből kiderült: a kormány a legtöbbet TV-hirdetésekre és óriásplakátokra költötte el.
A kormány április végén jelentette be, hogy nemzeti konzultációt indít a bevándorlásról és a terrorizmusról. Postán kiküldött kérdőív, magyar nyelvű óriásplakátok, újság-, tv-, és rádióhirdetések támogatták a kormánypárt akcióját. Az Átlátszó közadatigénylésben kérte ki a bevándorlásról és terrorizmusról szóló nemzeti konzultáció reklámköltéseit. A Miniszterelnökség azt azonban nem árulta el, hogy melyik sajtótermékekben és portálokon, illetve nyomtatott lapokban hirdettek pontosan, ezért tovább perelnek.
A kormány kampányának összköltsége bruttó 379 578 80 millió Ft volt az alábbi bontásban: